10 μυστικά για να είστε πάντα σε φόρμα

1.Το δαμάσκηνο αποτελεί τον ιδανικά σύμμαχο για γρήγορο αδυνάτισμα,αφού ακόμαη και η μίνιμουμ ποσότητα δημιουργεί ικανοποιητική ποσότητα κορεσμού
2.Τα ένζυμα που περιέχουν η παπάγια και ο ανανάς έχουν λιποδιαλυτική δράση,ενώ βοηθούν και στη γρηγορότερη πέψη.
3.Τα μπλέ ψάρια (σαρδέλες,κολιός,ζαργάνα) περιέχουν πολυακόρεστα λιπαρά που ρευστοποιούν τα λίπη και τα απομακρύνουν απο τους μυς
4.η προπόνηση με βάρη ανεβάζει το μεταβολισμό για 48 ώρες(στο aerobic ο μεταβολισμός επανέρχεται έπειτα απο μια ώρα).
5.Ενα μεσαίο ποπ κόρν και ενα αντίστοιχο αναψυκτικό περιέχουν 1200 θερμίδες και κορεσμένο λίπος 60 γραμμαρίων
6.Τα ωμά λαχανικά και τα όσπρια χωνεύονται αργά και κόβουν την πείνα,απενεργοποιώντας τις ορμόνες που την προκαλούν.
7.για να μη φορτώνετε τον οργανισμό σας με κορεσμένα λίπη,επιλέγετε άπαχα μλερη κρέατος και γαλακτομικά με χαμηλά λιπαρά.
8.Τα συμπληρώματα που βασίζονται σε λιποτρόπες βιταμίνες Β και αμινοξέα όπως η L-κορνιτίνη διεγείρουν το μηχανισμό καύσης λίπους.
9.Η επίμονη αποθήκευση λίπους στη κοιλιά οφείλεται στην κορτιζόλη,μια ορμόνηπου ενεργοποιείται απο το μονιμα στρές.
10.Συνοδεύοντας με ξίδι τις σαλάτες σας,δημιουργείται ασίσθηση κορεσμού η οποία βοηθά στη μικρότερη κατανάλωση παχυντικών φαγητών.

Advertisements

About kaggelopoulos

personal trainer
This entry was posted in kyriakosstrength and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s