ΤΙ ΝΑ ΦΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ

Προκειμένου η παραμονή μας στο γυμναστήριο να είναι ευχάριστη, θα πρέπει το γεύμα που θα καταναλώσουμε πριν να έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
*Να μη προκαλεί γαστρεντερική δυσφορία
*Επιπλέον,για να νιώθουμεκαλήτερα θα πρέπει3-4 ώρες πρίν απο το γυμναστήριο να έχουμε καταναλώσει ένα γεύμα σε στερεή μορφή.
*Αποφύγετε πριν απο το γυμναστήριο τροφές που δημιουργούν αέρια (π.χ. όσπρια),πικάντικα,που προκαλούν καούρα,και τρόφιμα που προκαλούν όγκο(π.χ.προϊοντα πίτουρου)
Στη περίπτωση που κάποιος ασκείτε με βάρη,προκειμένου να επιτύχει ενδυνάμωση και αύξηση της μυικής μάζας,θα πρέπει να εξασφαλίσει την:
*Επαρκή κατανάλωση θερμίδων
*Κατανάλωση μεικτού γεύματος πρωτεϊνης και υδατάνθρακα πριν αλλα και μετα την προπόνηση.
Τέλος σε όλες τις περιπτώσεις είναι σημαντική η επαρκής πρόσληψη υγρών.Συγκεκριμένα, συνίσταται η κατανάλωση 120-250mlυγρών 15λεπτά πριν απο τα αερόβια προγράμματα,150-350ml κάθε 15-20 λεπτά άσκησης,ενώ μετά την άσκηση απαιτούνται 450-675mlυγρών για κάθε 0,5kgαπώλεια σωματικού βάρους.

Advertisements

About kaggelopoulos

personal trainer
This entry was posted in kyriakosstrength and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s