Η ποικιλία στη γυμναστική κάνει καλό

Ένα καλά σχεδιασμένο πρόγραμμα προπόνησης με εναλλαγές συμπεριλαμβάνει ποικιλία από διαφορετικές ασκήσεις, που χρησιμοποιούν διαφορετικές μεθόδους εκγύμνασης και επηρεάζουν διαφορετικές μυϊκές ομάδες του σώματος.
Όπως εξηγεί σε σχετικό δημοσίευμά της η Αμερικανική Ακαδημία Ορθοπεδικών Χειρουργών, η προπόνηση με εναλλαγές μπορεί να παράσχει πολλά οφέλη. Τα κυριότερα είναι τα εξής:
1 ΓΥΜΝΑΖΕΙ κατά τμήματα ολόκληρο το σώμα, ενεργοποιώντας διάφορα τμήματα και μυς.
2 ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ την ανία, η οποία αποτελεί έναν από τους κυριότερους παράγοντες εγκατάλειψης της γυμναστικής.
3 ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ τους μυς ώστε να αντέξουν κάθε νέο είδος γυμναστικής που θα ενταχθεί στην προπόνηση.
4 ΜΕΙΩΝΕΙ τον κίνδυνο τραυματισμού. Οι τραυματισμοί αυτοί οφείλονται στην επαναλαμβανόμενη, μονότονη κίνηση της ίδιας μυϊκής ομάδας.
5 ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ τραυματισμού, ο ασκούμενος μπορεί να μη χρειαστεί να εγκαταλείψει εξ ολοκλήρου την προπόνηση, αφού θα έχει τη δυνατότητα (εφ΄ όσον συμφωνήσει ο γιατρός του) να εξακολουθήσει να γυμνάζει τα τμήματα του σώματος που δεν επιβαρύνουν τον τραυματισμό του.

Advertisements

About kaggelopoulos

personal trainer
This entry was posted in kyriakosstrength and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s