Ρίξ’ του στο ψαχνό

Δεν υπάρχει, ίσως, πιο εκτονωτική και πλήρης άσκηση από το σάκο του μποξ. Οχι μόνο χτίζεις δύναμη και εκρηκτική κίνηση, αλλά δυναμώνεις και τους καρδιακούς μυς.
Οπως όμως όλα τα πράγματα, έτσι κι εδώ χρειάζεται να μάθεις κάποιες βασικές αρχές για να «εξαντλείσαι» σωστά. Οι περισσότεροι δεν έχουν υπομονή και πειθαρχία.

Εσύ όμως έχεις.
-Στάσου 70-80 εκ. μακριά από το σάκο, με τα πόδια στο ίδιο άνοιγμα με τους ώμους.Το αριστερό πόδι πρέπει να είναι κοντά στο σάκο (θέση:12η ώρα), ενώ το δεξί να είναι πίσω και πλάγια (θέση:5η ώρα).
-Ξεκίνα με ευθύ δεξί κροσέ (το χέρι τελείως κλειστό και σφιχτό, με την παλάμη να κοιτάει προς τα κάτω) και συνέχισε εναλλάσσοντας τα είδη των χτυπημάτων σου: πλάγια, uppercut… για κάθε είδος χτυπήματος ρίχνε 5 φορές.
-Κάνε 4 γύρους των 3 λεπτών, με 1 λεπτό ξεκούρασης ανάμεσα σε κάθε γύρο. Να προσπαθείς να επικεντρώνεις το βλέμμα σου σε συγκεκριμένα σημεία και να είσαι όσο πιο ακριβής μπορείς στις γροθιές σου.
-Αρχικός σου στόχος είναι οι 70-80 γροθιές σε κάθε γύρο. Φρόντισε όμως να διατηρείς τη «φόρμα της γροθιάς σου» μέχρι την τελευταία. Η σωστή εκτέλεση της άσκησης είναι πιο σημαντική από τη δύναμη.

Advertisements

About kaggelopoulos

personal trainer
This entry was posted in kyriakosstrength and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s