Πιάσε τα Κettlebell

Το όνομα μπορεί να μη σου λέει τίποτα. τα kettlebell όμως είναι το όργανο για να αποκτήσεις δύναμη και να κάψεις λίπος

Τα οφέλη σου
Τα συγκεκριμένα όργανα τα ανακάλυψαν οι Ρώσοι. «Είναι εύκολα στη χρήση τους και δεν χρειάζονται ιδιαίτερη ευλυγισία στον καρπό και τους ώμους, όπως η μπάρα ή οι αλτήρες» λέει ο γυμναστής Jason Brown. Μπορείς να πηγαίνεις από τη μια άσκηση στην άλλη χωρίς να σταματάς, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο την ένταση και μειώνοντας το χρόνο. Ετσι καταφέρνεις να αυξήσεις το μεταβολισμό σου, να κάψεις πιο πολλές θερμίδες και να προσθέσεις μυϊκό όγκο. Για να καταλάβεις τη σωστή εκτέλεση των ασκήσεων, πρέπει να τις δεις ή κάποιος να σου τις εξηγήσει.

Τι πρέπει να προσέχεις
Για να σηκώσεις τα kettlebell, πρέπει να χρησιμοποιείς πολλές μυϊκές ομάδες και να κουνάς όλο το σώμα σου. Γι’ αυτόν το λόγο πρέπει να διατηρείσαι σε καλή φυσική κατάσταση. Αν έχεις δυνατούς μυς, θα αποφύγεις τους τραυματισμούς. Καλό είναι να εκτελείς τις ασκήσεις μπροστά σε έναν καθρέπτη, ώστε να διορθώνεις την τεχνική σου. Για πιέσεις ώμων, οι αγκώνες πρέπει να είναι συνεχώς κοντά στο σώμα σου. Σε όλες τις άρσεις, κράτα χαμηλά τους αγκώνες και προσπάθησε να τους σφίγγεις προς τα μέσα.

Βρες τη θέση των ποδιών
Πρέπει να ρίχνεις το βάρος του σώματος στις φτέρνες σου σε όλες σχεδόν τις ασκήσεις. Με αυτόν τον τρόπο ενεργοποιείς πιο πολλούς μυς, αυξάνοντας έτσι τη δύναμη, την έκρηξη και τον μυϊκό σου όγκο.

Advertisements

About kaggelopoulos

personal trainer
This entry was posted in kyriakosstrength and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s